Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 15 of 15
  1. #11
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    North East England
    Posts
    1,798
    Like
    0
    Liked 1 Time in 1 Post
    Quote Originally Posted by Rallyper
    And I´d be 22.
    What happens if you're born today, the leap year day?
    Ha'wey Hamilton, bring the WDC crown home and the beers are on me :up:

  2. #12
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Sleezattle, Washington, USA
    Posts
    3,342
    Like
    737
    Liked 558 Times in 295 Posts
    Quote Originally Posted by Rallyper
    And I´d be 22.
    And if I went backlänges I'd be 19 again and stuck as a svarare hos Alfa Laval i Tumba!! Neeeeej tack! I'll take 39.

    And funnily enough, my wife has caught up to me!!!
    John Vanlandingham
    Sleezattle WA, USA
    Vive le Prole-le-ralliat

  3. #13
    Senior Member Rallyper's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Östhammar, Sweden
    Posts
    8,120
    Like
    5,648
    Liked 2,842 Times in 1,615 Posts
    Quote Originally Posted by janvanvurpa
    And if I went backlänges I'd be 19 again and stuck as a svarare hos Alfa Laval i Tumba!! Neeeeej tack! I'll take 39.

    And funnily enough, my wife has caught up to me!!!
    For sure around mid 30´s is best age. For me 39 is a bit too old...

    Du måste ha varit i Sverige en längre tid. Pratar bra svenska, gör du i alla fall.
    "Reis vas pät pat kaar vas kut"
    Tommi Mäkinen, back in the years...

  4. #14
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Sleezattle, Washington, USA
    Posts
    3,342
    Like
    737
    Liked 558 Times in 295 Posts
    Quote Originally Posted by Rallyper
    For sure around mid 30´s is best age. For me 39 is a bit too old...

    Du måste ha varit i Sverige en längre tid. Pratar bra svenska, gör du i alla fall.
    Keeping this to Jon Dippos birfday, I think I had 7 Birfdays maybe 8 while living in Stor-Stockholm. Sammalagt.
    Swedish to me seemed when i arrived like just a slight variant of English English, more specifically when I learned more English, a variation of 1500s Northern, or Yorkshire English....t ex där du kunde höra man säg 'bra' precis som på svenska, 'dal' or 'dale' för 'valley or val' och nåt rätt likt 'barn' för barn---lite längre norrut i Skottland dom sade 'barin' o trillade 'r' et så det blev BARRR'n

    Also not so rough if you like language....From birf till when I arrived in Sweden at 17 (3 weeks before 18th birf-dee) I had been drenched every day in Spanish inside the house, for a while Italian outside the house, and all sorts of languages as guests inside..So Swedish wasnt a big deal, just another language.

    Then I start working inom industri med akkord lön och fie fan vad det blev motivering att snabb lära sig svenska när jag skulle uthämpta en ny uppsättning till svarvet och står där och mumla, det slöser peng! ''Släng hit skiten, pojken, o snabb på!''

    Last lived there FULL TIME and OFFICALLY end of '77 but was back in '79 (lite inoffciellt dvs under bordet betalt) in the Spring to midsommar then down to France for the rest of the season. And been back 4-5 times.. Damn so 35 years since i lived there last..

    Funny thing with the lack of Swedes in the WRC only hearing all these Norsk drenger, I got a call from a guy in Norska lappträsket som hade dorligt engelska så, fan jag hade nåt Norsk+aktig brytning när jag snackade svenska! VA! sa jag...fan jag har blivit gammalt och alla slag till skallen över åren måste har gjort nåt! Jag låter norsk!
    Låter som en Norja historia... oi då!

    Jon Dippo we haven't forgot you (SMOOOOOOOOCHIES!!!) Hoppy birf-dee again.
    John Vanlandingham
    Sleezattle WA, USA
    Vive le Prole-le-ralliat

  5. #15
    Senior Member Rallyper's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Östhammar, Sweden
    Posts
    8,120
    Like
    5,648
    Liked 2,842 Times in 1,615 Posts
    Quote Originally Posted by janvanvurpa
    Keeping this to Jon Dippos birfday, I think I had 7 Birfdays maybe 8 while living in Stor-Stockholm. Sammalagt.
    Swedish to me seemed when i arrived like just a slight variant of English English, more specifically when I learned more English, a variation of 1500s Northern, or Yorkshire English....t ex där du kunde höra man säg 'bra' precis som på svenska, 'dal' or 'dale' för 'valley or val' och nåt rätt likt 'barn' för barn---lite längre norrut i Skottland dom sade 'barin' o trillade 'r' et så det blev BARRR'n

    Also not so rough if you like language....From birf till when I arrived in Sweden at 17 (3 weeks before 18th birf-dee) I had been drenched every day in Spanish inside the house, for a while Italian outside the house, and all sorts of languages as guests inside..So Swedish wasnt a big deal, just another language.

    Then I start working inom industri med akkord lön och fie fan vad det blev motivering att snabb lära sig svenska när jag skulle uthämpta en ny uppsättning till svarvet och står där och mumla, det slöser peng! ''Släng hit skiten, pojken, o snabb på!''

    Last lived there FULL TIME and OFFICALLY end of '77 but was back in '79 (lite inoffciellt dvs under bordet betalt) in the Spring to midsommar then down to France for the rest of the season. And been back 4-5 times.. Damn so 35 years since i lived there last..

    Funny thing with the lack of Swedes in the WRC only hearing all these Norsk drenger, I got a call from a guy in Norska lappträsket som hade dorligt engelska så, fan jag hade nåt Norsk+aktig brytning när jag snackade svenska! VA! sa jag...fan jag har blivit gammalt och alla slag till skallen över åren måste har gjort nåt! Jag låter norsk!
    Låter som en Norja historia... oi då!

    Jon Dippo we haven't forgot you (SMOOOOOOOOCHIES!!!) Hoppy birf-dee again.
    John// I think you had to come to Finland this year and we have to do a pub-talk for real any of the nights of the rally. How about that? Should be fun to meat and just sit down and ljuga lite...
    "Reis vas pät pat kaar vas kut"
    Tommi Mäkinen, back in the years...

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •